Top100 Marketingvrouwen

De beste vijf
Ieder jaar kijkt Tijdschrift voor Marketing naar succesvolle vrouwen in marketing. Wie zijn ze en wat drijft ze? Dit jaar verbinden we er voor het eerst ook een ranking aan, waarbij we waarderen op basis van twee criteria: welke wapenfeiten hebben de vrouwen op hun naam staan, en zitten ze op een plek waar ze echt invloed hebben? De winnaar: Hanneke Faber, vice president & global brand franchise leader Pantène, Procter & Gamble.

De top vijf:
1. Hanneke Faber (40), vice president & global brand franchise leader Pantène (Procter & Gamble, Cincinnati, Ohio)
2. Colette Cloosterman (43) directeur formule & marketing Jumbo Supermarkten
3. Mie-Leng Wong (37), global brand director family goodness Unilever (gevestigd in Nederland)
4. Hanneke Willenborg (38), global brand director Ben & Jerry’s, Unilever
5. Jacqueline Smit (45), consumer & online marketingofficer bij Microsoft.
De volledige Top100, uitgespreid over 9 pagina’s, vindt u terug in het maartnummer van Tijdschrift voor Marketing, dat vandaag op de mat valt.

Advertisements

Leave a comment

Filed under marketing, Women

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s